Tuesday, October 29, 2013

Nasib aku buat Last Scan...

Setelah aku buat tukaran hasil duit syiling dgn member2 and office mate aku. and lepas dah scan and simpan semua duit gambar parlimen and key date bunga raya, so plan aku nak bank in balik la duit yang aku rasa kurang bernilai tu. orang senang cerita nilai muka tetap sama 10 sen

nie la botol duit syiling..



tetapi petang semalam aku bosan. x tau nak buat apa so aku ingat nak scan lagi sekali lagi.. kot2 aku ada terlepas pantang.

but rupanya2 aku memang terlepas pandang. ada beberapa syiling 10 sen yang aku berharga.


1. Syiling 1990. Double Die


2. 4 keping 1989. 1989 merupakan syiling ketiga yang paling sikit keluarkan untuk edisi bunga raya




3. 1 keping 1993. merupakan syiling ke 4 paling sikit dikeluarkan untuk edisi bunga raya


4. Syiling 2010. Double Die

5. 2 keping Error Rotate( 2002, 2007)



6. Double die tahun 2006






No comments:

Post a Comment