Friday, November 15, 2013

Hasil Tukaran 5# Part 2: Yahoo.. dapat syiling 50 sen 1995

akhirnya... Setelah beberapa orang aku tukar duit syiling.. nampaknya tukaran dengan best friend.. tidak menghampakan


Ini dia 50 sen 1995. dalam ratusan keping terselit jugak sekeping.. So Dalam simpan aku setakat nie hanya ada 2 Keping je.. Huhuhuhu..





Yang best.. Syiling nie masih cun lagi.. ada calar 1/2 je.. AKu boleh kategori sebagai VF or BU.

Selain tu ada 2 keping tahun 2010 and 1998 yang aku rasa VF.. masih cun x ada banyak calar balar...





and 3 keping tahun 1989.




And dalam ratusan keping tu hanya nie je terselit syiling parlimen.




 Itu pun bukan yang key date. but tetapi aku simpan
dalam peti.. mana tau lagi 20 tahun harga akan naik..



Balance duit syiling 50 sen aku belum scan sepenuhnya.. maybe mlm nie.


Sekali lagi kepada my best friend... TQ. Kalu ada lagi roger2 la aku.. katanya hari tu nak tukar 1 sen 1 balang dengan aku..

jadi ke??



2 comments: