Friday, November 8, 2013

Kecewa: Susah nak dapat Kalau kita Cari dia.....;.



kecewa. kecewa. kecewa!!!!

itu yang aku boleh bagitau korang semua. Pasal apa aku kecewa. pasal mencari duit key date yang susah nak jumpa. 

Aku baru tukar dgn office mate 4. Bila aku pi rumah dia.. tu dia.. satu balang penuh,. Aku just grab duit syiling parlimen and bunga raya je.. X tengok pun tahun apa. just kumpul and blk rumah nnt aku scan


total tukaran RM350.  Campur syiling 5 sen, 10 sen, 20 sen and 50 sen.

So dengan perasaan gembira balik rumah. dengan penuh semangat mencari duit key date. tetapi hampa., kecewa, bila tak ada.. yang ada kebanyakkan duit error, jenis double Die.

memang x ada rezeki kali nie...

Petang nie lak. mkn dgn wife kat Time.dot.com. Masa wife bayar and dapat balance tu tiba2 wife ckp tahub 1994.. ehh betul ke..?? apa lagi terus grab dari tangan wife, Sah 10 sen tahun 1994. Tak cakap banyak terus masuk poket aku. ha ha ha ah

ok kepada korang semua aku rasa semau dah tau.. and kepada yang belum tahu 10 sen tahun 1994 bunga Raya merupakan syiling kedua paling sikit dikeluarkan selepas 10 sen 1971 Parlimen

So sampai je rumah terus kasi rumah kat duit nie and masuk peti ler...





No comments:

Post a Comment