Wednesday, January 22, 2014

Tukaran Syiling ke 8: Abang Motor TZM

Salam Semua.

Kepada yang Follow blog aku nie terima kasih. But ada ke yang follow yek..

tak kisah la.. sama ada ada orang follow ke tak.. janji aku update blog nie untuk rujukan aku and sapa2 yang berminat dgn duit syiling Malaysia nie

Kali nie nak cerita pasal tukaran yang ke 8.  Member aku, kenal dari tahun 2005 lagi.. Satu tempat kerja di maju junction dulu.. Aku kenalkan sebagai abang moto TZM. orang yang handsome.. ada kereta 3 bijik, ada home stay, and bini dia sekampung dgn aku.

Anggaran tu tak pasti la.. but aku dah susun baiknye.
1. Syiling 1 sen
2. Syiling 10 sen
3. Syiling 20 sen
4. Syiling 50 sen
5. Syiling RM1
6. Duit Kertas RM1 - Ingatkan ada la CR...

nie gambarnye





yang rare aku jumpa.. Syiling 20 Sen tapi... Insya Allah akan di update post2 yang akan datang


No comments:

Post a Comment