Thursday, November 14, 2013

Duit simpanan untuk belanja kawin...

Semalam aku berjaya close deal dengan member baik.. X office mate lama kat jalan Ampang. Company gambar singa.

Sebenarnya lama gak aku dok deal dengan mamat handsome nie.. but macam2 alasan dia kasi.. entah macam mana terdetik hati dia kot nak tukar dengan aku.. Mungkin sebab Besday dia yang sama dgn anak aku . huhuhuhu.. Apa hal2 pun terima kasih bro...... lu terbaik.. my best friend.....

Banyak jugak mamat nie simpan.. mungkin kalu sampai tahun depan dia jadikan mas kawin kot.. hehehehe..

Ops terlupa lak.. Walaupun semalam berjaya close deal tetapi tetap ada bersyarat.. Insya Allah bro.. jika ada je akan aku POST di dalam blog nie. untuk tatapan ko.

so nie hasil pengiraan aku yang mengambil masa 1 jam setengah.. lama siot

Ini bungkusan nya..


Ini segala isi perutnya...


nie la.. hasil yang aku dapat.


50 sen X 171 Keping = RM85.5
20 sen X 442 Keping  = RM88.4
10 sen X 800 Keping = RM 80
5 sen X 172 = RM 8.6

Total Semua = RM 262.5


So nampaknye lepas nie 2 -3 hari aku akan tido lambat sebab nak membelek2 duit2 nie.. Hope ada yang menarik.. jangan jadi mcm tukaran sebelum nie... memberi kehampaan kepada aku...

No comments:

Post a Comment